Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

jag vill inte vara han.....

Av vildsagasverklighet - 22 januari 2011 10:42

konstant samma sak då Wilma och William spelar Lego star wars tillsammans och set slutar alltid med ett riktigt prakt bråk eftersom Wilma vägrar att spela sin gubbe Wille hittar på saker så hon dör i spelet och sen e det i full gång.....slår liksom aldrig fel men men vad ska man göra ? jag brukar helt enkelt slå av det där jäkla spelet ! finns inget alternativ liksom...


igår hade vi taco middaghär på Grind ..mycket trevligt och det känns otroligt mysigt att ha såna underbara vänner som vi/jag har ... och varje gång jag ser Erkan nu med stor magen så blir jag lika glad e fasen på tiden att nån liten skit tittar ut där ...som de har väntat på han för att inte prata om vi andra ox förstås !! men han får hålla sig inne tills den 30 eftersom jag vill vinna en platttång ! ha ha ne helst vill nog erkan att han kommer typ nu !!! och jag har känningar på att han kommer i början av veckan...ska bli grymt spännande hur som helst att se vad det e för en liten filur !


Wendys prickar e mest skorpor nu skönt ! och hon har klarat sin sjukdom utan en massa gnäll och gråt och lite feber känns skönt att hon inte blev sjukare än vad hon vart...och eftersom hon e så liten så kliar hon sig ju inte och slipper sina ärr förhoppningsvis ...hon e då en grymt snäll bebis hur som helst bara förbannad i fall att inte maten kommer fram snabbt nog ! appropå maten ja att få henne att äta vanlig mat e ett jäkla jobb hon verkar föredra flaskan...det enda som funkar lite nu det e banangröt med päronpure...inte så att hon äter massor av det men hon behåller i alla fall lite i munnen och det e ju ett steg framåt....


idag händer nog inte så mycket J har grymt ont i ryggen i natt när han vaknade och skulle gå på dass så trodde jag att han skulle ramla i trappen och han grät nästan av smärta ...det e inte likt J att gråta för att det gör ont han e ganska tålig så då måste det vara sjukt dåligt ..det som gör mig ledsen e att jag inte kan hjälpa honom med nåt typ än att finnas där...inte lätt att se den man älskar ha ont liksom... ne nu ska jag plocka bort efter gårdagen och sen försöka ta mig ut på en prom med min hund eftersom det inte e så kallt ute idag....ska man börja sitt nya liv e det väl läge nu kanske ?


ha det bäst vänner KRAM

 
 
Erika

Erika

22 januari 2011 11:38

Det var grymt najs igår! :D

Ja, nu tycker jag att Junior kan komma snart alltså - börjar bli en smula otålig... :P

Jag lider verkligen med din karl, han såg så sjukt risig ut igår. :( Jag hoppas att den värsta smärtan snart släpper för honom så han kan börja träna och bli bättre i ryggen...

http://erikasharmoni.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildsagasverklighet - 15 juni 2011 19:50

ibland förvånas jag över männsikor hur vi alla funkar...att man måste ha rätt i allt hela tiden eller visa sig duktigare än andra... eller konstant berätta om hur mycket mer värd man är en annan människa ...gör man det för att trycka ner andra ? för ...

Av vildsagasverklighet - 26 maj 2011 17:44

även jag !!! man kan vinna en tatuering kan ju inte vara helt fel !!!  http://www.tlcsverige.se/tavla  håll tummarna ! ...

Av vildsagasverklighet - 15 maj 2011 22:43

men med att vara stor kommer massa ansvar oxå....i natt fick jag ett mess av E att en bekant till oss fått hjärnblödning...hon e inte ens fyllda tretti och två små barn...fattar ni hur fort livet förändras ? hur lite ens problem som all jäkla tvätt ....

Av vildsagasverklighet - 11 maj 2011 22:47

jag önskar jag hade nån som städade huset.... jag önskar jag hade nån som städade min gård .... jag önskar jag hade stora bröst.... jag önskar jag var smal - 10kg sitter fortfarande surt kvar ! jag önskar jag kunde sova då älskade e borta ......

Av vildsagasverklighet - 8 maj 2011 23:37

sån e jag oxå min son ....jag är en sån som vill mycket men får egentligen inget eller mycket lite gjort...jag tänker massor funderar massor och behöver få massa gjort men det händer liksom inte så mycket i slutändan....ha ha men tanken e ju god ...n...

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards