Alla inlägg den 14 januari 2011

Av vildsagasverklighet - 14 januari 2011 19:39

just nu är det fullt med slagsmål hemma hos oss det e sällan nu för tiden fred mellan syskonen ..jag vet inte om det är jullovet som har gjort att de har hunnit börjat reta gallfeber på varann eftersom de har umgåtts nästan 24 timmar per dag med varann under lovet plus att Wilma har haft vattkoppor sen nyår...hon tog då det hela med ro det här med att ha vattkoppor hon har tyckt det var mest spännande och lite häftigt att ha prickar över hela kroppen hon döpte tom om sig till PRICKEN grönlund ha ha ha och kliat har hon inte gjort det minsta....inget dop blev det i alla fall nåja det e ju framflyttat och jag hoppas att vi slipper kräksjuka och koppor då...


Idag är Wendy 4 månader shit vad fort tidne har gått och nu e hon ju en liten egen person jag tror att hon kommer att bli sjukt lig sin bror ...lugn glad och bara arg då hon inte får mat ...just nu har vi börjat med smakportioner men det var ingen hit gröt var det minst äckliga men allt annat ha ha ja vilka grimaser..


nu ska vi äta lite popcorn och se på film godis och läsk lockar inte lika mycket ..har tinat lite bär till min smoothie och min kvällsgotta...bär och kesella light vanilj,,,nu fasen ska det sluta svullas max en dag i veckan inget mer !


ska försöka få lite kort på bloggen nu....         

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards