Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

wendy har samma prickar som mig....

Av vildsagasverklighet - 18 januari 2011 14:58

så e det ..Wendy har fått vattkoppor hon oxå..stackars lilla bebis hon ser inte klok ut tycker synd om henne...och eftersom hon inte kan berätta hur mycket det kliar e det svårt att hjälpa henne oxå ..kollade med bvc idag och man kunde liksom inte göra nåt fanns ingen salva att få då de flesta e från ett år och uppåt...så det får bli alvedon mot febern och potatismjöl och kylbalsam mot prickarna..sen skulle man hålla koll så de fortsätter äta och inte blir apatiska då viruset i vissa fall kan orsaka sjukdomar på hjärnan,,,,,den sista informationen kan jag vara utan så hade jag sluppit oroa mig.... fast hon skrattar jollrar på och äter som vanligt så nån större fara verkar det inte vara....bara jobbigt att man inte kan hjälpa henne på nåt annat sätt...


idag var erkan förbi på besök vilket var mycket trevligt...skönt att bara kunna sitta ner och slappa dela en stund av lite tankar och känslor...jag berättade lite om min prestations ångest eller vad man ska kalla det över att vara den perfekta mamman eller inte perfekta men en mamma som e allt annat än min mamma ....visst var hon snäll osv när jag växte upp men vi gjorde inget tillsammans inte vad jag har nåt minne av i alla fall och vi pratar aldrig om nåt djupare än väder och vind typ...att umgås med min mamma mer än några dagar är en känslomässig pers....jag e mentalt trött av alla känslor jag inte kan sätta fingret på och jag vet bara en sak som min mamma vill jag inte bli...mina barn skall vilja umgås med mig ...inte tycka jag är tråkig och hemsk och framförallt de skall alltid veta hur mycket jag älskar dem ...men att jobba på att vara en underbar mamma kostar på ...och ibland känner jag mig grymt otillräcklig..är det nån fler än jag som känner så? tur att jag har världens bästa man vid min sida ! love u


nu skriker Wendy på mig och Wilma ska ha hjälp med nåt ...bara att vara den underbara mamma man e då   



 
 
Erika

Erika

18 januari 2011 23:51

Du ÄR en fantastisk mamma till dina barn - glöm inte bort det! :D Det viktigaste är att de vet att du älskar dem och att du finns där för dem - oavsett vad. Och de vet de! För hade du varit otillräcklig och inte varit den toppenmamma du är så hade ni nog inte haft så underbara kids som ni har! :D Känn lugnet och klappa dig själv på axeln emellanåt - du gör det asbra!

*massvis med kramar*

http://erikasharmoni.blogspot.com

vildsagasverklighet

22 januari 2011 10:32

så söt du är ... tårar i ögonen du kommer att bli en great mamma du oxå Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildsagasverklighet - 15 juni 2011 19:50

ibland förvånas jag över männsikor hur vi alla funkar...att man måste ha rätt i allt hela tiden eller visa sig duktigare än andra... eller konstant berätta om hur mycket mer värd man är en annan människa ...gör man det för att trycka ner andra ? för ...

Av vildsagasverklighet - 26 maj 2011 17:44

även jag !!! man kan vinna en tatuering kan ju inte vara helt fel !!!  http://www.tlcsverige.se/tavla  håll tummarna ! ...

Av vildsagasverklighet - 15 maj 2011 22:43

men med att vara stor kommer massa ansvar oxå....i natt fick jag ett mess av E att en bekant till oss fått hjärnblödning...hon e inte ens fyllda tretti och två små barn...fattar ni hur fort livet förändras ? hur lite ens problem som all jäkla tvätt ....

Av vildsagasverklighet - 11 maj 2011 22:47

jag önskar jag hade nån som städade huset.... jag önskar jag hade nån som städade min gård .... jag önskar jag hade stora bröst.... jag önskar jag var smal - 10kg sitter fortfarande surt kvar ! jag önskar jag kunde sova då älskade e borta ......

Av vildsagasverklighet - 8 maj 2011 23:37

sån e jag oxå min son ....jag är en sån som vill mycket men får egentligen inget eller mycket lite gjort...jag tänker massor funderar massor och behöver få massa gjort men det händer liksom inte så mycket i slutändan....ha ha men tanken e ju god ...n...

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards