Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

i´m back !!!!

Av vildsagasverklighet - 11 oktober 2010 17:17

         har beslutat mig för att komma tillbaka till bloggvärlden med ny blogg nytt utseende alltså inte jag utan bloggen då =) tänkte att det kan vara skönt att skriva av sig lite igen då barnen härjar som mest eller då livet känns så där extremt lyckligt som det kan kännas ni vet ja i stort sett så e det väl en blogg om vårt lilla liv i små barns kaoset !! jag tänkte oxå att det skulle vara en blogg som jimmy kan gå in på och läsa när han saknar oss som mest och se lite nya bilder och uppdatera sig när han jobbar där borta.....jag har valt att byta blogg ställe eftersom jag kan låsa vissa inlägg och bestämma själv vad ni kära läsare skall få ta del av jag har inte riktit bestämt mig ännu för hur öppen jag ska vara ...jag vet av erfarenhet att det finns så många elaka tungor som gärna försteller vänder och vrider på alla små ord för att få det att framstå som nåt helt annat....been there done that fast samtidigt varför ska jag ändra mitt liv efter nån annan varför ska jag orka bry mig på att människor har så lite vett att de inte har bättre för sig än att snacka skit om mig och hitta på nåt som inte existerar....??? det här e mitt liv på gott och ont...och speciella människor som bara mår bra av att nästla sig in i andras liv och förstöra kommer alltid att finnas...hur styrd mitt liv ska bli av det bestämmer jag själv...hur som helst nu e jag i alla fall tillbaka och jag ska försöka bli en bra blogare som uppdaterar ofta och lägger in mycket kort ska försöka sa jag ha inte för stora förhoppningar nu vänner...och de inlägg som jag väljer att låsa kommer bara mina närmaste vänner att få de som jag med säkerhet vet att jag kan utelämmna personliga saker åt...i alla fall tillsvidare....

så som sagt vi ser väl vad det här blir och eftersom jag bytt bloggställe får ni räkna med att det kommer att ske förändringar under tidens gång på bloggen eftersom jag fixar och donar lite  !!!

 
 
Ingen bild

C

12 oktober 2010 20:44

i like it!!

vildsagasverklighet

13 oktober 2010 09:20

= )

 
Ingen bild

Eva

13 oktober 2010 11:17

Kul :-) Nu ska jag åxå skaffa mig en ny blogg här...verkar vara ett bra ställe :-)

vildsagasverklighet

13 oktober 2010 15:37

japp bra då man kan låsa de inlägg man vill typ...

 
Erika

Erika

16 oktober 2010 00:07

Najs! Hade helt missat att du hade en ny sida! :D Jeeejj!

http://erikasharmoni.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildsagasverklighet - 15 juni 2011 19:50

ibland förvånas jag över männsikor hur vi alla funkar...att man måste ha rätt i allt hela tiden eller visa sig duktigare än andra... eller konstant berätta om hur mycket mer värd man är en annan människa ...gör man det för att trycka ner andra ? för ...

Av vildsagasverklighet - 26 maj 2011 17:44

även jag !!! man kan vinna en tatuering kan ju inte vara helt fel !!!  http://www.tlcsverige.se/tavla  håll tummarna ! ...

Av vildsagasverklighet - 15 maj 2011 22:43

men med att vara stor kommer massa ansvar oxå....i natt fick jag ett mess av E att en bekant till oss fått hjärnblödning...hon e inte ens fyllda tretti och två små barn...fattar ni hur fort livet förändras ? hur lite ens problem som all jäkla tvätt ....

Av vildsagasverklighet - 11 maj 2011 22:47

jag önskar jag hade nån som städade huset.... jag önskar jag hade nån som städade min gård .... jag önskar jag hade stora bröst.... jag önskar jag var smal - 10kg sitter fortfarande surt kvar ! jag önskar jag kunde sova då älskade e borta ......

Av vildsagasverklighet - 8 maj 2011 23:37

sån e jag oxå min son ....jag är en sån som vill mycket men får egentligen inget eller mycket lite gjort...jag tänker massor funderar massor och behöver få massa gjort men det händer liksom inte så mycket i slutändan....ha ha men tanken e ju god ...n...

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards