Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av vildsagasverklighet - 18 oktober 2010 15:35

       igår var mina nerv trådar på utsidan av huden ...min snart 4 åriga dotter gör allt för att testa gränser och jag antar att det har med svartsjuka och att inte vara minst längre men det är ändå grymt jobbigt ... och varenda litet ord får mig att känna mig som den sämsta mamman i världen...minst sagt....visst är det e spel hon har och för att testa mig men när hon säger att hon vill att Jimmy kommer hem i stället för mig och att jag alltid är arg på henne gör det ont i mamma hjärtat och jag funderar om jag verkligen är det ...arg på henne alltid alltså ? som min kära vän C sa ...du vet ju att hon bara säger så för att testa dig ....visst är det så men min skräck är att bli den där tärda tråkiga trebarns mamman som inte orkar eller har lust att göra annat än traska omkring i mys brallor och tofs i håret varje dag ....att aldrig idas göra nåt med mina barn bara för att det e enklare att stanna hemma än ta med alla...  det är ju mitt val , mitt ansvar och jag som valt att ha tre barn inte de och det ska fasen inte straffa dem ...men jag älskar mina barn obeskrivligt mycket och med kärlek kommer man långt....de kanske inte är de mest väluppfostrade barnen eller lugnaste barnen men de är mina skatter och jag tror de kommer att bli fina människor de oxå !

 i går satte jag mig ner i alla fall och förklarade för dem hur det är att jag älskar dem precis lika mycket som förr även om Wendy har dykt upp...att de kan alltid komma till mig ,att jag alltid, alltid kommer att finnas för dem what ever typ ! Men att jag måste få vara trött arg och ledsen precis som de kan vara och jag tror det e ganska viktigt att man inte döljer sina känslor utan visar att även mamma och pappa har sina dåliga sidor jag menar man är väl inte mer än människa.....??

 I morgon är det tisdag och precis en vecka tills älskade kommer hem....*lycka* det finns nog ingen som kan få mig att må så bra som han ...min trygghet min stora kärlek....vad skulle jag göra utan han ? Vi har pratat om att ta kidsen med oss och bo på hotell eller nåt ....bara mys ahela familjen fast vem vet det kanske blir mer kaos än mys ha ha ...ne nu ska jag mata bebbe och mysa med kidsen....

 Wilma på sin ettårs dag ...om en vecka är hon 4 ..vart tog tiden vägen ?? Willes första dag på dagis även han 1 år här typ....       Wendy Wendy 1 månad gammal ..... syns det nån likhet mellan dem ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards