Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av vildsagasverklighet - 16 oktober 2010 09:13

ni kan gissa att jag känner mig som den sämsta morsan i världen....min lilla prinsessa har förvandlats till ett mini monster eller vem vet kanske en kopia av mig ? allt detta för att hon inte fick en till frukt efter att ha lämmnat ett halv ätet äpple...en halv banan och fem kex senare.....och ska käka en madarin efter det nåja jag anser att det e bäst att man står för det man har sagt och några tårar och skrik senare var mandarinen som bortblåst....


hur som helst migränen är kvar sen igår ....annat har hänt och jag har lärt mig att blogga från mobilen ....att det e mycket nu är ingen hemlighet ska uppdatera er på ALLT sen men just nu orkar jag inte skulle bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever och undrar ni över nåt så nås jag ju på mobilen oftast i alla fall....och allt blir så mycket jobbigare då älskade är i Norge och jag saknar han sjukt mycket ..hans röst gör mig trygg så jag längtar tills han ringer i kväll som han alltid gör...


nu har jag tyvärr inte tid eller lust att skriva mer på återsende friends....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards