Alla inlägg den 8 februari 2011

Av vildsagasverklighet - 8 februari 2011 18:51

i bland slår det  mig hur olika vi är som människor ...hur vi svenskar kan vara trångsynta och lite tillbaka dragna ...vi har bekanta där frun är från Gahna en sprudlande glad personlighet med skinn på näsan som är bland de vänligaste själar jag mött...kramas alltid då man träffas respekterar dig som människa dömmer varken de med trasiga kläder eller the most expensive ....hennes hem står alltid öppet för alla en vänlig själ helt enkelt...nu i kväll var de här och hälsade på ... då hjälper hon Wilma att städa hennes rum ..dammsuger ritar och leker med henne precis som om det var hennes eget nu ska de adoptera två barn till från Gahna hennes brors barn eftersom han dött och de har inga andra..just nu bor de hos grannar och som vi alla vet är det  ingen lätt process att få adoptera så just nu sitter två barn  på andra sidan jorden och väntar på att få kommahit medans byråkrat sverige ska dra ut på det med ansökningar...referenser familjeutbildning (vilket man säket behöver då man har två egna bar och haft foster barn i en massa år )osv i stället för att de får flytta till tryggheten här ....


och idag kom han !!!!!!Vår efterlängtade bebis eller inte vår med Erikas och Davids bebis som vi väntat på han !!! Grattis vänner det värmer mitt hjärta och vi längtar efter att träffa honom så skynd er hem vi längtar efter er ! änns underbart att ni äntligen får bli föräldrar det är ni värda !!! och ni kommer att bli underbara med er lilla grabb!!


här hemma e tre av tre förkylda och snoriga Wille har sin gräsliga hosta som vanligt och idag fick ha stanna hemma från judon...med sjuka barn kommer oxå en massa jäkla bråk vilket jag blir vansinnig på hur gör man för att undvika bråk dygnet runt ??? pleese help me 1


ne nu ska jag se halv åtta hos mig med kidsen J e på sin kurs han ska bli jägare så kvällen spenderas framför tvn med två grälande kids 1

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards