Alla inlägg den 6 februari 2011

Av vildsagasverklighet - 6 februari 2011 12:02

det är Wilmas nya ...får hon inte som hon vill eller om nån säger nåt som inte passar lilla damen så hatar hon hela världen...eller oss take a pick liksom...vilket hemskt jäkla humör den damen har och jag kan med all säkerhet säga att den kille eller tjej som fall in löve med vår dotter får kämpa ...just nu är det fullt krig för att Jimmy har lovat henne valfri barbie docka från barnens hus om hon sover utan tutte och slutar helt med den...jag vet kanske inte det mest curling förälder braiga sak att lova eller nåt sånt men är man desperat så e man...jag menar vi har försökt allt ..att ge den till Tomten =då kunde han skita i att komma hit...ge den till fågelbebisarna=de har näbb och kan inte ha tutte...ge den till Pippi=aldrig i livet ...ja ni fattar ! jävligt svår sak att bli av med men nu har vi i alla fall bestämt oss vi får ta några sega nätter med gråt och skrik för att få henne att sluta lättare då jimmy e hemma så man kan dela på bördan..får vår dotter e inte den som ger upp i första taget

Iveckan ska vi nog fara på resebyrån och börja planera lite resa..båda två vill fara till London eller England och se oss omkring..bäst att börja fixa barnvakter redan nu typ

Annars händer inte så mycket ...idag väntar middag i långnäs..skönt att slippa laga nåt ..igår hade vi besök av fam edin och nästan hela fam Karlsson...vi kollade film och käkade lite godis osv mycket trevligt..jag kunde inte hålla mig utan gav Erika och david den ena presenten som de egentligen skulle fått då lillen kommer ut men eftersom han är envis och vägrar komma ut så fick de i alla fall en present i väntan på junior...men snart snart e han väl här !

ne nu ska jag röja lite i köket efter gårdagen byta bajs blöja och vänta på älskade..

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards