Direktlänk till inlägg 9 november 2010

boopoooblurp

Av vildsagasverklighet - 9 november 2010 12:38

Wendys första ord ... det e så mysigt nu när hon har börjat le och framkalla lite ord när man pratar med henne söt bebis...man blir alldeles varm i hjärtat ...vem vet hon kanske blir lika pratglad som Wilma ha ha den bruden e ju som sagt sällan tyst fullt ös medvetslös från morgon till kväll i bland undrar jag fasen vart hon får din energi i från ? det värsta e ju att min pappa säger att jag var likadan så jag kan ju liksom inte skylla på att hon brås på nån annan =)

Nu har kylan kommit och jag hatar verkligen att frysa...snö javisst men frysa det e grymt surt ! så nu har vi gjort upp en brasa här hemma och fast jag har massa tvätt att fixa där uppe sitter jag hellre här i värmen...Wilma ligger och muser med J i soffan...det låter så fult då hon inte kan säga myser ha ha muser ja ja så e det...

Jag svamlar bara på idag e lite trött och tom i bollen och arg...vår jäkla tvättmaskin har gått sönder jag menar det e ju verkligen en välkommande utgift så här före jul verkligen... tack för den liksom !! grymt surt och irriterande att den maskinen vi kollade på hos elgiganten finns naturligtvis inte inne men de har en minst lika bra fast den kostar typ 2000 kr mer...ja men visst liksom vad tror de att jag skiter pengar ?? bara för att det jag vill ha inte finns inne så köper jag första bästa svindyra bara för att...nåja det väl bara att kolla vidare och avvakta tills den kommer in om två veckor typ...tur att J mamma bor i lägenhet så nu har hon bokat tvätttid te mig på torsdag så man kan tvätta bort det mesta och sen får jag bita i det sura äpplet och köpa min maskin...hade ju varit roligare att köpa nåt annat för de pengarna men men GOD JUL på dig Åsa eller nåt....

Ne nu ska jag fortsätta lite här hemma ... snart ska Wendy ha mat och Wille hämtas ..sen vet jag inte riktog vad man skulle hitta på ..förslag någon ??

 
 
Eva

Eva

10 november 2010 08:05

Visst är det underbart när man får ett leende eller prat tillbaka :-)
Skit att tvättmaskinen gått sönder, det är väl Murphys law -allt ska hända till jul när man som minst behöver det!! Vi måste planera in en annan dag för latteträff. Den 26:e blev jag bjuden på jullunch med jobbet. Ibi Jokk!

http://www.milominmilo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildsagasverklighet - 15 juni 2011 19:50

ibland förvånas jag över männsikor hur vi alla funkar...att man måste ha rätt i allt hela tiden eller visa sig duktigare än andra... eller konstant berätta om hur mycket mer värd man är en annan människa ...gör man det för att trycka ner andra ? för ...

Av vildsagasverklighet - 26 maj 2011 17:44

även jag !!! man kan vinna en tatuering kan ju inte vara helt fel !!!  http://www.tlcsverige.se/tavla  håll tummarna ! ...

Av vildsagasverklighet - 15 maj 2011 22:43

men med att vara stor kommer massa ansvar oxå....i natt fick jag ett mess av E att en bekant till oss fått hjärnblödning...hon e inte ens fyllda tretti och två små barn...fattar ni hur fort livet förändras ? hur lite ens problem som all jäkla tvätt ....

Av vildsagasverklighet - 11 maj 2011 22:47

jag önskar jag hade nån som städade huset.... jag önskar jag hade nån som städade min gård .... jag önskar jag hade stora bröst.... jag önskar jag var smal - 10kg sitter fortfarande surt kvar ! jag önskar jag kunde sova då älskade e borta ......

Av vildsagasverklighet - 8 maj 2011 23:37

sån e jag oxå min son ....jag är en sån som vill mycket men får egentligen inget eller mycket lite gjort...jag tänker massor funderar massor och behöver få massa gjort men det händer liksom inte så mycket i slutändan....ha ha men tanken e ju god ...n...

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards