Alla inlägg den 25 november 2010

Av vildsagasverklighet - 25 november 2010 18:46

en vit jul det e mycket prat om det så här inför jul..en vit jul så självklart för många så kanske inte för alla ..en vit jul för mig är nåt jag har nu i år är jag inne på vitt jul pynt ,silver och lite röda detaljer nytt och gammalt är blandat är det som kommer att finnas här hemma ..dock har jag tänkt varje år att jag ska börja tididgt med julklapparna varje år ha ha som att jag nånsin klarar av det men men bättre än sist har i alla fall köpt tre före jul det e inte illa för att vara jag sen beställer jag lite saker som kommer oxå och så får jag väl göra som alla andra år shoppa i sista minuten ha ha jag i ett nötskal ! men en vit jul kan oxå ha andra saker man tänker på ..som när min alkoholiserade kusin dök upp hos oss på julaftonen skitfull med vodka flaskan i handen och tyckte att han i stället för att vara själv skulle fira med oss så han blandade sin vodka med mjölk för att det inte fanns annat antar att det var hans white christmas typ... för mig har det alltid varit så att vi kan ta ett glas vin en öl osv men jag skulle aldrig vara full inför våra barn det finns liksom inte jag vill inte sitta som min kusin (inte för att risken e så stor heller ) och grogga med mjölk på julaftonen.... julen är mysig ska vara fullt med massa vit snö och att se kidsens förväntans fulla blickar på alla paket under granen är värt allt guld i världen...jag är sån som älskar liksom barnen att klämma på paketen och jag måste ha en gran att stoppa dem under granen e sååå viktig !!

min älskade kom ju hem en vecka tidigare pga sin onda rygg och det var en underbar överraskning inte att han har ont i ryggen då men ni fattar - att han kom hem så klart...ungarna vart glada som bara den !! Pappa e bäst eller ??   


förra helgen var vi på Milos dop sötaste milo som dagen till ära hade fluga och väst såååå söt han var ,för er som inte vet vem Milo e så är det min käraste vän Evas bebbe och hon e tesammans med min barndoms kompis Lasse jag lovar att lägga upp bilder snart men jag e såååå trött just nu..så snart dimper det nog ner inbjudningar till er oxå vänta bara !

ne nu när Wendy passar på att sova skall jag krypa ihop i soffan med älskade och mysa i morgon väntar hans läkar besök så håll tummarna att det inte är diskbråck utan nåt som snabbt går över !

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards