Direktlänk till inlägg 4 november 2010

sjung hå ma ha leva för mig mamma....

Av vildsagasverklighet - 4 november 2010 23:26

som sagt det har varit mycket nu en massa kalas eller i alla fall två Wilma fyllde ju 4  för en vecka sen lite drygt...fyra bast vart tog tiden vägen liksom...?? nåja dte firades med kalas i helgen som var ...ena dagen var det släkt kalas och dagen efter var det barnkalas med 13 kids som käkade tårta och busade på ....det e lite körigt med dubbla kalas men vad gör man inte för att kidsen ska bli nöjda ? så nu flödar rummet återigen över av leksaker !! jag och J har bestämt att vi skall föröska köra en stor rensning på leksaker nu snart och inte vara nådiga ....rensa bort sånt som vi vet att de inte leker med eller behöver ...jag menar det e ju liksom jul snart och det lär ju inte bli mindre saker efter det .....Julen ja ....jag känner mig ledsen redan nu när jag tänker på det efter som min älskade kommer att jobba på julafton...I NORGE !! jag menar hade han varit hemma hade man ju hunnit fira lite grann men nu kan vi ju inte det eftersom han inte är här i komunen....det är säkert ännu jobbigare för han eftersom det inte kommer att finnas så mycket roliga saker att fördriva tiden med där borta ...och det e nog grymt mycket jobbigare för han att vara där utan oss....vi har i alla fall tänkt göra dte bösta av situationen och åka bort nånstans före jul..vi har pratat om att fara till Rovaniemi på tomte landet där men inget är bestämt ännu vi vet bara att vi vill hitta på nåt tesammans innan han åker...


Just det glömde ju berätta att jag och Tess och Carmen var på Ladies Night i skellefteå förra fredagen ...SJUKT bra !! vilken stämmning och bra musik bra artister och god mat och med det trevliga sällskapet kunde det inte bli bättre !! är rdean inbokat nästa år igen !!

ne nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med äslakde ...ska föröska få tid över i morgon och lägga in lite bilder ....see ya !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildsagasverklighet - 15 juni 2011 19:50

ibland förvånas jag över männsikor hur vi alla funkar...att man måste ha rätt i allt hela tiden eller visa sig duktigare än andra... eller konstant berätta om hur mycket mer värd man är en annan människa ...gör man det för att trycka ner andra ? för ...

Av vildsagasverklighet - 26 maj 2011 17:44

även jag !!! man kan vinna en tatuering kan ju inte vara helt fel !!!  http://www.tlcsverige.se/tavla  håll tummarna ! ...

Av vildsagasverklighet - 15 maj 2011 22:43

men med att vara stor kommer massa ansvar oxå....i natt fick jag ett mess av E att en bekant till oss fått hjärnblödning...hon e inte ens fyllda tretti och två små barn...fattar ni hur fort livet förändras ? hur lite ens problem som all jäkla tvätt ....

Av vildsagasverklighet - 11 maj 2011 22:47

jag önskar jag hade nån som städade huset.... jag önskar jag hade nån som städade min gård .... jag önskar jag hade stora bröst.... jag önskar jag var smal - 10kg sitter fortfarande surt kvar ! jag önskar jag kunde sova då älskade e borta ......

Av vildsagasverklighet - 8 maj 2011 23:37

sån e jag oxå min son ....jag är en sån som vill mycket men får egentligen inget eller mycket lite gjort...jag tänker massor funderar massor och behöver få massa gjort men det händer liksom inte så mycket i slutändan....ha ha men tanken e ju god ...n...

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards