Alla inlägg den 14 mars 2011

Av vildsagasverklighet - 14 mars 2011 10:01

alla mina barn eller våra barn e söta på sitt sätt har sina små egenheter och tokiga påhitt....det slår mig ibland att det e sista gången som jag har ammat ett barn ...fött ett barn till världen och sista gången jag kan njuta av bebis tiden....känns lite vemodigt fast jag har valt det själv.....så bäst att passa på och njuta av det !


Så vad har hänt sen sist ...tja när man trodde att det skulle vända för Wendy så fick vi åka in på Vc igen efter at jag hade sett en massa var rinna ur hennes öra och hon hade sovit grymt dåligt den natten...det visade sig att hon hade fått sprucken trumhinna under natten och nu käkar hon antibiotika eftersom han tyckte att det var lika bra att ge henne det så skulle hostan få lite stryk den oxå samtidigt ...och det verkar som att det ger resultat hon ska ju äta den 5 dagar så förhoppningsvis blir det bättre snart jag håller tummarna ..i natt sov hon i alla fall lite bättre hon sov 5 timmar i sträck i alla fall och det e det bästa sen en vecka tillbaka ..och jag kunde äntligen sova lite mer ...behövdes kan jag säga...


Jag åkte upp till papps i lördags och sov över där ..var grymt skönt att se han igen och framför allt komma sig ut ...fast jag och Wendy hade utegångs förbud för pappa annars hade jag följt med Eva på en prom med vagnen men det kanske var lika smart att hålla henne inne ..i alla fall så tog jag bilen ett kvarter bort för att hälsa på eva och lasse med deras kids ..alltid lika trevligt ! synd att du inte bor här Eva så vi kunde ha latte date jämt och promenera bort våra kilon...=) !!! det e som sagt trist att inte ha nån mer mamma ledig i närheten att umgås med då man e själv och annars oxå förstås ..nån man skulle kunna träna med osv...hur som helst så måste jag då ta tag i det nu när jimmy kommer hem att börja träna ....finns ingen återvändo som sagt ...


ne nu ska jag städa lite och i morgon kommer älskade hem ....


förresten glömde ju säga att Wendy e 6 månader i dag GRATTIS

Presentation


En lagom stressad tre barns mamma med en underbar familj..min Älskade Jimmy....vilde Wille 7 år...vilda prinsessan Wilma 4 år och lilla Wendy 1 månad - välkommen till vår galna vardag !!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards